1. Prowadzenie ksiąg handlowych
    • opracowanie Zakładowego Planu Kont oraz innych instrukcji niezbędnych do prawidłowego obiegu dokumentacji w Państwa firmie,
    • informowanie Klienta o urządzeniach księgowych i ewidencjach, które obowiązany jest on prowadzić samodzielnie w miejscu wykonywania działalności,
    • prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej firmy, tj. ewidencjonowanie w Księdze poszczególnych zdarzeń gospodarczych,
    • weryfikacja otrzymanych dokumentów pod względem formalno-rachunkowym i prawnym celem usunięcia uchybień,
    • sporządzanie sprawozdań finansowych, w tym: bilansu, rachunku zysków i strat, rachunku przepływów pieniężnych, zestawienia zmian w kapitale, wprowadzenia, informacji dodatkowej,
    • sporządzanie sprawozdań dla celów statystycznych,
    • ustalanie wysokości zaliczek na podatek dochodowy i rozliczeń podatku VAT oraz wypełnianie w imieniu Klienta miesięcznych/kwartalnych deklaracji na te podatki, a także zeznania rocznego na podstawie danych wynikających z zapisów w Księdze i innych niezbędnych informacji dostarczonych przez Klienta,
    • współuczestniczenie i udzielanie wyjaśnień w trakcie kontroli podatkowej oraz kontroli przeprowadzanych przez pozostałe instytucje,
    • przekazywanie niezbędnych informacji wynikających z ksiąg rachunkowych.
  2. Prowadzenie podatkowych ksiąg przychodów i rozchodów.
  3. Prowadzenie ewidencji przychodów dla ryczałtu ewidencjonowanego.
  4. Prowadzenie wszelkich ewidencji sprzedaży i zakupu niezbędnych dla rozliczeń VAT.
  5. Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych oraz ewidencji wyposażenia; naliczanie amortyzacji.
  6. Sporządzanie deklaracji podatkowych oraz rozliczeń rocznych i dostarczanie ich do odpowiednich urzędów.
  7. Możliwość prowadzenia księgowości w siedzibie Klienta.
  8. Sporządzanie pozostałych deklaracji podatkowych lub ewidencji według indywidualnych potrzeb Klienta.
  9. Gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych oraz pozostałej dokumentacji przewidzianej prawem.
  10. Sporządzanie dokumentów płatniczych (przelewy, dowody wpłaty).